Inbjudan till webbpresentation av VO2s senaste förvärv Borg & Owilli AB

Inbjudan

Tisdagen den 11 oktober kl 16.00 presenterar Bodil Ericsson Torp, VD VO2, och Douglas Roos, styrelseordförande VO2, koncernens senaste förvärv av prisbelönta contentbyrån Borg Owilli. Vi får även träffa grundarna, Mike Owilli, VD och David Borg, Vice VD som kommer att göra en bolagspresentation.

Publiceringsdatum: 10 oktober 2022 – VO2 Cap Holding AB (publ)

För deltagande i webbpresentationen, vänligen anmäl dig till info@vo2cap.se  Du är varmt välkommen att skicka in frågor i förväg, så kommer vi att besvara dessa i sändningen. Maila dina frågor till info@vo2cap.se

Länk till webbsändning: https://youtu.be/Zip-evuE_JM

Pressmeddelande från VO2 angående förvärvet:

VO2 Cap Holding AB (publ) är en kvalitetsförvärvare som förädlar och expanderar entreprenörsbolag inom media och tech med tydlig värdepotential. För mer information se www.vo2cap.se. I koncernen ingår de helägda dotterbolagen Netric Sales AB www.netricsales.com, Leeads AB www.leeads.com, AdProfit AB www.adprofit.se och Livewrapped AB www.livewrapped.com.

VO2 Cap Holding AB (publ) (559049-5254) är listat på Nasdaq First North Growth Market. Mer information finns på www.vo2cap.se. Bolagets Certified Adviser är Amudova AB, Box 5855, 102 40 Stockholm, tel: +46 (0)8-546 017 58, info@amudova.se .

Publiceringsdatum: 10 oktober 2022 – VO2 Cap Holding AB (publ)

Länk till webbsändning: https://youtu.be/Zip-evuE_JM

Pressmeddelande från VO2 angående förvärvet:

2022-10-10 PM Inbjudan till webbpresentation av VO2s senaste förvärv Borg & Owilli AB

Oct 10, 2022