Styrelseledamot och medgrundare till VO2 köper aktier i bolaget

Styrelseledamot

Styrelseledamoten Oskar Sardi har under måndagen och tisdagen köpt totalt 32 929 aktier i VO2 Cap Holding AB

Publiceringsdatum: Stockholm 7 december, 2022 – VO2 Cap Holding AB (publ)

”Jag har investerat ytterligare i VO2 då jag tycker att vi gör ett grymt bra jobb! Jag tror verkligen på det arbete vi gör dagligen och långsiktigheten i vår strategi. Som jag ser det är en investering i oss själva den absolut bästa investeringen jag kan göra just nu” säger Oskar Sardi, Styrelseledamot och medgrundare till VO2 Cap Holding AB.

Publiceringsdatum: Stockholm 7 december, 2022 – VO2 Cap Holding AB (publ)

2022-12-07 PM VO2 Styrelseledamot och medgrundare till VO2 köper aktier i bolaget

Dec 7, 2022