VO2 Cap Holding AB (publ) publicerar årsredovisning för 2023

VO2

VO2 Cap Holding AB (publ) publicerar årsredovisning för 2023. Årsredovisningen finns tillgänglig på VO2s hemsida www.vo2cap.se/investor-relations/financial-reports-presentations och som bilaga till detta pressmeddelande.

Publiceringsdatum: Stockholm 26 april 2024

För mer information:

Bodil Ericsson Torp, VD VO2 Cap Holding AB (publ)

E-mail: bodil.ericsson.torp@vo2cap.se

VO2 Cap Holding AB (publ) är en kvalitetsförvärvare som förädlar och expanderar entreprenörsbolag inom media, marknadsföring och tech med tydlig värdepotential. För mer information se vo2cap.se (http://www.vo2cap.se). I koncernen ingår de helägda dotterföretagen Netric Sales AB netricsales.com, Leeads AB och Locads AB leeads.com, AdProfit AB adprofit.se, Livewrapped AB livewrapped.com, Borg Owilli AB borgowilli.se och Madington AB madington.com (http://www.madington.com).

Publiceringsdatum: Stockholm 26 april 2024

För mer information:

Bodil Ericsson Torp, VD VO2 Cap Holding AB (publ)

E-mail: bodil.ericsson.torp@vo2cap.se

VO2 Cap Holding AB (publ) är en kvalitetsförvärvare som förädlar och expanderar entreprenörsbolag inom media, marknadsföring och tech med tydlig värdepotential. För mer information se vo2cap.se. I koncernen ingår de helägda dotterföretagen Netric Sales AB netricsales.com, Leeads AB och Locads AB leeads.com, AdProfit AB adprofit.se, Livewrapped AB livewrapped.com, Borg Owilli AB borgowilli.se och Madington AB madington.com.

VO2 Cap Årsredovisning 2023
2024-04-26 PM VO2 publicerar årsredovisning för 2023