VO2s dotterbolag avslutar samarbetsavtal med plattformsbolag

VO2s

Netric och sell-side plattformen Magnite avslutar sitt samarbete. Avtalet löper till den 31 december 2022.

Publiceringsdatum: Stockholm, 19 oktober, 2022 – VO2 Cap Holding AB (publ)

Ad tech industrin är i ständig förändring och Netric äger mycket starka relationer till publicister över Norden och Europa. De relationerna gör det möjligt för Netric att erbjuda sina kunder den teknik som bolagen inom VO2 äger, och i kombination med partners, fortsätta skapa värde för publicister.

Daniel Ahlbert, VD Netric Sales AB

E-mail: daniel.ahlbert@netricsales.com

VO2 Cap Holding AB (publ) (559049-5254) är listat på Nasdaq First North Growth Market. Mer information finns på www.vo2cap.se. Bolagets Certified Adviser är Amudova AB, Box 5855, 102 40 Stockholm, tel: +46 (0)8-546 017 58, info@amudova.se.

Denna information är sådan information som VO2 Cap Holding AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 19 oktober 2022.

Publiceringsdatum: Stockholm, 19 oktober, 2022 – VO2 Cap Holding AB (publ)

Daniel Ahlbert, VD Netric Sales AB

E-mail: daniel.ahlbert@netricsales.com